Potřebujete rychlou odpověď? Vyzkoušeli jste živý chat?
Letos nebylo možné realizovat osobní návštěvy prodejního týmu na pracovištích, což se promítlo v nárůstu intenzity telefonické podpory. K zajištění maximální kvality úrovně služeb jsme představili inovovanou a oblíbenou online chatovací službu nabízející kontakt s našimi specialisty – nikoli jen s anonymními roboty. Získáte zde rychlou a přizpůsobenou podporu, rady týkající se našich řešení a informace o stavu vašich objednávek.
Chat je v současné době funkční v Dánsku, Norsku, Nizozemsku, Belgii, ve Francii, v Rusku, Německu, Itálii a Polsku. Plánujeme jej zavést ve Velké Británii, Švédsku a Finsku – snadný a rychlý způsob, jak nás kontaktovat. Naše odbornice na zákaznické služby Cindy Mofersová vysvětluje: „Minulý týden jsem měla někoho na chatu. Otázala jsem se, zda mohu za pár minut zavolat a vše řádně vysvětlit. Klient byl ohromen, když jsem se vzápětí ozvala. „Páni! to je rychlost! Vždyť jsme před chviličkou diskutovali na chatu!“, divil se klient.